12 July 1993 As of July 8, Manojlo Vukotic is no longer Editor-in-Chief of the Belgrade daily “Borba”. A show of support made a day earlier by all the important opposition parties, the sympathy of the independent media, and an “Appeal to the democratic public” signed by 97 employees, did not save him. The decision […]

You have reached a premium content area of TOL. To read this entire article please login if you are already a TOL subscriber.

Not a subscriber?

Annual membership costs only $55 per year for individuals ($33 for students) and organizational subscriptions start at $141 per year.

Subscribe today for access to:
Full access to the website, including premium articles videos, country reports and searchable archives (containing over 25,000 articles).

You can subscribe here to gain access to the entire website.