by Susan Caskie In what will probably be a beneficial change for Moldovan media, the head of the Teleradio Moldova Society, the company that runs state television and state radio, finally left office in October–three months after he was officially dismissed. The parliament had fired Adrian Usatii in July, citing biased television coverage of the […]

You have reached a premium content area of TOL. To read this entire article please login if you are already a TOL subscriber.

Not a subscriber?

Annual membership costs only $55 per year for individuals ($33 for students) and organizational subscriptions start at $141 per year.

Subscribe today for access to:
Full access to the website, including premium articles videos, country reports and searchable archives (containing over 25,000 articles).

You can subscribe here to gain access to the entire website.