15 March 1998 COMPLAINING that both government and opposition parties had tried to influence his work, Enton Alibiblekaj, the head of Albanian State Television’s news department since December, quit. The 24-year-old had intended to change the stiff, formal style of news presentation and raise professional standards. SIX YUGOSLAV dailies normally printed at the state-owned Borba […]

You have reached a premium content area of TOL. To read this entire article please login if you are already a TOL subscriber.

Not a subscriber?

Annual membership costs only $55 per year for individuals ($33 for students) and organizational subscriptions start at $141 per year.

Subscribe today for access to:
Full access to the website, including premium articles videos, country reports and searchable archives (containing over 25,000 articles).

You can subscribe here to gain access to the entire website.