14 June 2001 MINSK, 14 June (Racyja)–Three months prior to the presidential elections in Belarus, Viktar Chikin, chairman of the National Television and Radio Company–President Alyaksandr Lukashenka’s main propaganda tool–resigned “for health reasons.” Chikin’s resignation follows criticism from Uladzimer Zamyatalin, deputy head of the presidential administration, that Chikin had not properly managed the company. Observers […]

You have reached a premium content area of TOL. To read this entire article please login if you are already a TOL subscriber.

Not a subscriber?

Annual membership costs only $55 per year for individuals ($33 for students) and organizational subscriptions start at $141 per year.

Subscribe today for access to:
Full access to the website, including premium articles videos, country reports and searchable archives (containing over 25,000 articles).

You can subscribe here to gain access to the entire website.