14 March 1994 Correction On Saturday, March 5, Yugoslav state news agency Tanjug issued a report saying billionaire George Soros was about to buy the Free Europe radio station, owned by the U.S. government. Talks with the Clinton administration are underway, said the report and quoted Soros as saying that his losses, estimated at USD […]

You have reached a premium content area of Transitions. To read this entire article please login if you are already a Transitions subscriber.

Not a subscriber?

Subscribe today for access to:
Full access to the website, including premium articles videos, country reports and searchable archives (containing over 25,000 articles).

You can subscribe here to gain access to the entire website.