12 December 1994 The study analyzed 260 articles, the majority of which appeared in the daily newspapers (“Politika”, “Borba”, “Politika Ekspres” and “Vecernje Novosti”), while the newsweeklies naturally printed less articles about the subject during the same period – only 24. “Vreme” and “NIN” devoted much more attention to the media than did all of […]

You have reached a premium content area of TOL. To read this entire article please login if you are already a TOL subscriber.

Not a subscriber?

Annual membership costs only $55 per year for individuals ($33 for students) and organizational subscriptions start at $141 per year.

Subscribe today for access to:
Full access to the website, including premium articles videos, country reports and searchable archives (containing over 25,000 articles).

You can subscribe here to gain access to the entire website.