One of Bosnia’s public TV stations doesn’t seem to care if anyone watches its news programs. by Marius Dragomir In 2003 Mark Palmer, a former U.S. ambassador to Hungary with long experience in Eastern Europe and the former Soviet Union, founder of ?print”>Central European Media Enterprises (CME), told me that public service broadcasters in the […]

You have reached a premium content area of TOL. To read this entire article please login if you are already a TOL subscriber.

Not a subscriber?

Annual membership costs only $55 per year for individuals ($33 for students) and organizational subscriptions start at $141 per year.

Subscribe today for access to:
Full access to the website, including premium articles videos, country reports and searchable archives (containing over 25,000 articles).

You can subscribe here to gain access to the entire website.