30 January 2002 MOSCOW, 29 January (Gazeta.Ru)–Boris Berezovsky, the majority owner of the recently shut down TV-6 channel and a controversial opposition figure in exile, announced on Ekho Moskvy radio that has decided to contribute $1.2 million to support the journalists of TV-6. “A year and a half ago, I set up the Fund for […]

You have reached a premium content area of TOL. To read this entire article please login if you are already a TOL subscriber.

Not a subscriber?

Annual membership costs only $55 per year for individuals ($33 for students) and organizational subscriptions start at $141 per year.

Subscribe today for access to:
Full access to the website, including premium articles videos, country reports and searchable archives (containing over 25,000 articles).

You can subscribe here to gain access to the entire website.