The state control over the most influential media in Serbia and Montenegro is beyond any reason. Even 40 TV stations do not broadcast political shows. Over the 30 minutes of the Second News Show on RTS following the Dayton Agreement, the name of the president of Serbia Slobodan Milosevic was mentioned 48 times. A year […]
You have reached a premium content area of TOL. To read this entire article please login if you are already a TOL subscriber.
Not a subscriber?
Annual membership costs only $55 per year for individuals ($33 for students) and organizational subscriptions start at $134 per year.
Subscribe today for access to:
Full access to the website, including premium articles videos, country reports and searchable archives (containing over 22,000 articles).
You can subscribe here to gain access to the entire website.