In a January interview with Anne Nivat, Russian Public Television journalist Vladimir Sukhoi spoke with unusual candor about the disorganization and poor judgment plaguing the semiprivatized Channel 1. What he did not realize at the time was that his own show would soon be canceled in yet another seemingly arbitrary programming decision by Anne Nivat […]

You have reached a premium content area of TOL. To read this entire article please login if you are already a TOL subscriber.

Not a subscriber?

Annual membership costs only $55 per year for individuals ($33 for students) and organizational subscriptions start at $141 per year.

Subscribe today for access to:
Full access to the website, including premium articles videos, country reports and searchable archives (containing over 25,000 articles).

You can subscribe here to gain access to the entire website.