15 September 1998 Conjuring up visions of the Cold War and illicit broadcasts behind the Iron Curtain, news of the impending launch of “Radio Free Belarus” spread quickly this summer. The story of a Polish-based, Western-funded station aimed at promoting democracy in Belarus was alluring, and editors around the world couldn’t resist. But there was […]

You have reached a premium content area of TOL. To read this entire article please login if you are already a TOL subscriber.

Not a subscriber?

Annual membership costs only $55 per year for individuals ($33 for students) and organizational subscriptions start at $141 per year.

Subscribe today for access to:
Full access to the website, including premium articles videos, country reports and searchable archives (containing over 25,000 articles).

You can subscribe here to gain access to the entire website.